sobota, 4 października 2014

Po pierwszym serwisie

Wczoraj odebrałem samochód z warsztatu. Co zostało zrobione:
  • wymiana chłodnicy na nową
  • wymiana płynu chłodniczego
  • uzupełnienie płynu wspomagania 
  • uszczelnienie pompy wspomagania
  • wymiana uszczelniacza reduktora i uzupełnienie oleju
  • wymiana oleju w obu mostach (i wizualna diagnostyka stanu przełożeń)
  • wymiana oleju i filtrów w skrzyni biegów
  • wymiana czterech końcówek drążków kierowniczych
Oleje (poza olejem do reduktora), filtry skrzyni, i dwie końcówki drążków miałem swoje, reszta części dokupiona przez warsztat.
Koszt: 2450 zł

Nie zostały wymienione łożyska tylnich kół, według mechanika nie jest z nimi tak źle, podobnie z przewodami hamulcowymi. Do zrobienia została jeszcze zbieżność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz